вторник, 12 апреля 2016 г.

Друга національна (не)конференція для шкільних педагогів Ed Camp Ukraine 2016

 9-10 квітня у м.Харкові я була присутня на цьому чудовому заході, дякую за запрошення Марині Пащенко і Олександру Елькіну. Нові знайомства, цікаве  спілкування надихають на подальшу творчу працю .Багато цікавих сесій було на різні теми,але потрапити на все просто неможливо.Я відвідала:  цікаву сесію Тетяни Іваніни(Полтава) на тему:"Гендерні стереотипи і лідерство: чи має школа виховувати принців і принцес".Всіх захопив виступ неординарного практичного філософа та педагога Оскара Бреніф'є(Франція).Який дав  поради вчителям ,як працювати з дітьми. Психолог Стас Дрогаев і Марина Плужник-Гладир(Одеса) доповідали  про "Освітній кластер як інструмент модернізації освіти".Вони  розповіли про створені в Одесі,Львові проекти- СОУПи,як вони працюють , і як їх створювати. Кім Сівік (США,Філадельфія) представила нам , як в усьому світі проводиться Ed Camp .Цікавими були вчительські сесії :Слуцької І.(Шостка,Сумська обл.)"Як зробити щоб учні  відчули відповідальність за свою траєкторію навчання".Шостир Х.(Костянтинівка, Донецька обл.) розповідала про "Національну ідентичність".Ed camp проводиться для навчання одне одного в демократичному середовищі.Педагоги мають можливість висловлювати свої думки ,вступити в дискусію.І це класно!!Крім сесій, я відвідала єдиний в Європі музей жіночої і гендерної історії. Який мене просто здивував !Я дізналася багато нового для себе.Талановитий Ігор Заболотний навчав нас малювати візуальний конспект з Artscribe, і  переконав нас  ,що не обов'язково бути художником щоб вміти малювати свої ідеї.В Ed camp є правило "довгого хвоста", тому нові ідеї залишаться надовго у мене ,буду їх застосовувати у своїй роботі.








1 комментарий:

  1. Багато відкриттів! Приємно, що Ви з нами поділилися та надихнули дізнатися про інновації ще більше. Дякую!

    ОтветитьУдалить