Музичний проект

                                                               на тему:                                             
                                           "КЛАСИЧНА МУЗИКА - 
                                                           ГАРМОНІЯ  ДУШІ"


Керівник: ЩИТОВА О.С.

Навчальні дисципліни: музичне мистецтво , образотворче мистецтво.

Склад проекту групи: учні 3-4 класів.
Тип проекту:навчально-виховний, творчий, ігровий, колективний, довготривалий.
Актуальність проекту: музика має велике значення у розвитку дитини. Вона  формує духовний світ  дітей. Саме класична музика виховує у дітей почуття любові, почуття прекрасного , доброти, поваги до всього оточуючого середовища. Діти повинні бути гармонійнорозвинені, як фізично, так і духовно .А здорові діти-це здорова нація.
Проблема: відсутність знань про вплив класичної  музику- духовний розвиток, музикотерапію- емоційний розвиток дітей.
Мета проекту:  Познайомити дітей з класичною музикою: 1)Знайомство з творчим та життєвим шляхом класичних композиторів. 2)Прослуховування музичних творів класичних композиторів. 3) Відтворення своїх почуттів на папері під час прослуховування музичних творів. 4)Складання кросвордів про класичних композиторів.Розвивати уміння працювати як самомтійно ,так і в групах , виконувати пошукову роботу, опрацьовувати матеріал, робити висновки, вміти виступати перед аудиторією.
Завдання проекту:
1.Розкрити значення  класичної музики ,познайомитися з класичними композиторами: А.Вівальді,Л.В.Бетховеном, І.С.Бахом, А.Моцартом, П.І.Чайковським, Шуманом ,слухання їх музичних творів.
2. Пошукова робота. Зібрати цікаву інформацію про цих композиторів.
3. Практична робота.  Під час прослуховування музики композиторів-класиків малювати свої враження від музики.Скласти кросворди про композиторів-класиків.
Об'єкт дослідження: духовний розвиток дитини,емоційний стан.
Предмет дослідження: класична музика.
Очікувані результати: Учні   знатимуть композиторів-класиків, їх життєвий та творчий стан, познаомляться з відомимими класичними творами. вмітимуть слухати та розрізняти музичні твори . вчитимуться використовувати різні джерела інформації під час дослідження теми, вчитимуться проявляти ініціативу, виступати перед аудиторією.
План проведення проекту:

І етап (жовтень)
1.Визначення теми.
2.Постановка завдання та  обговорення.
3.Формулювання проблемних питань.
4.Створення груп.
Обговорення плану роботи учнів.

ІІ етап (листопад-січень)
1.Самостійна робота в групах по виконанню завдань
 Пошукова робота:
1  група- інформація про А.Вівальді,
 Л.В.Бетховена,
 І.С.Баха(4-клас)
2 група-інформація про Моцарта
 П.І.Чайковського ,Шумана (3-клас)



ІІІ етап- Просвітницький( січень -лютий)
1.Підготовка учнями  звіту про виконану роботу.
2.Підготовка малюнків до музичних творів з проекту.
3.Складання кросвордів.

ІV.етап-Підсумковий.(березень).
1.Кросворди про класичних композиторів.
2.Виставка малюнків (3-4 класів).


                                          РОБОТА НАД ПРОЕКТОМ

І етап


ІІ етап -пошукова робота 

І група-учні 4 класів розповідають про життєвий та творчий шлях І.С.Баха


                                              МУЛЬТФІЛЬМ про І.С.Баха
                                  
                                      
МУЛЬТФІЛЬМ про Л.В.Бетховена


 20 ШЕДЕВРІВ МУЗИКИ ВЕЛИКИХ КОМПОЗИТОРІВ

                                            

МУЗИКА АНТОНІО ВІВАЛЬДІ
                                                      
ІІгрупа-учні  3 класу розповідають про життєвий, творчий шлях П.І.Чайковського.

                                      МУЛЬТФІЛЬМ про П.І.Чайковського



МУЛЬТФІЛЬМ про Шумана


МУЛЬТФІЛЬМ  про А.Моцарта









                                              

ІІІ етап- роботи учнів після рослуховування класичної музики.



Малюнки до творів  А.Вівальді "Пори року"   (4клас.)



Малюнки до твору П.І.Чайковського "Пори року"(3 клас)


                                                



Комментариев нет:

Отправить комментарий